یادواره شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در دانشگاه ازاد اسلامی دهاقان افزود: در آغاز دوران دفاع مقدس، بنی‌صدر با مدیریت لیبرالی خود که می‌گفت «زمین بدهیم تا زمان بخریم»، زمینه‌ساز آن شد که بخش وسیعی از خاک کشور به دست ارتش بعث عراق بیفتد. وی خاطرنشان کرد: اما از وقتی‌که مدیریت دفاع مقدس به دست جوانان انقلابی، شجاع و باانگیزه افتاد، نخستین بار در ۲۰۰ سال اخیر وجبی از خاک کشور در اشغال متجاوزان باقی نماند و ملت ایران در یک جنگ تمام‌عیار در برابر دشمن بعثی پیروز شدند. حاجی دلیگانی شکست سازمان تروریستی داعش که مورد حمایت آمریکا و ارتجاع عرب منطقه بوده را نتیجه درس گرفتن رزمندگان دهه هفتادی مدافع حرم از تجربه‌های موفق انقلابی فرماندهان دوران دفاع مقدس ارزیابی کرد.

  

 

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس با مقایسه پیشرفت حوزه دفاعی باوجود استمرار تحریم‌های سخت در این حوزه، یادآورشد: پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های دفاعی کشور نتیجه خودباوری، اتکای به درون، باور داشتن توانمندی‌ها دانشمندان و صنعت گران جوان کشور و عدم اتکای به بیگانگان بوده است. وی سپس این سؤال را مطرح کرد که آیا وقت آن نرسیده که مدیریت انقلابی جایگزین مدیریت لیبرالی در بخش صنعت کشور شود؟ 

حاجی دلیگانی بیان داشت: کشوری که درساخت انواع تسلیحات پیچیده دفاعی خودکفا شده است، می‌تواند درساخت خودروهای باکیفیت بدون اتکای به غرب هم خودکفا شود؛ اگر کارخانه‌های خودروسازی کشور همچنان به فرانسه و چین وابسته هستند به این خاطر است که مدیران این صنعت از وزارت صنعت تا مدیران خودروسازی به دنبال اجرای مدیریت لیبرالی در کشور هستند و اعتقادی به مدیریت انقلابی ندارند. نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در  دانشگاه ازاد دهاقان تصریح کرد: در جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت به علت مدیریت ضعیف خود در تنظیم قیمت‌های اقلام خوراکی و اوضاع نابسامان خودرو سؤال می‌کند و با همراهی سایر نمایندگان رضا رحمانی را استیضاح خواهند کرد.

[Post_Date]0 56

کلیه حقوق مادی و معنوی برای مجموعه برنامه نویسان محفوظ می باشدبرنامه نویسان